torsdag 2 augusti 2012

Min sommar del 1

Jag har suttit ute i solstolen, solat och läst, haft en knut i håret och varit allmänt somrig.

Jag har varit ute och gått med Jonna och kolla på de fina getterna/fåren som finns i en skog på Mon.


Varit i min sommar/vinter/åretrunt-stuga som ligger i Lysvik med Tilda och pappa. Dit åkte vi när jag fortfarande var sjuk och jag mådde ganska dåligt stor del av den tiden vi var där. På bilden så ska vi ut och fiska och jag och Tilda visar vad riktigt fashion egentligen är. Haha! Fick även två eller tre fiskar (kommer inte riktigt ihåg) men de var ganska små så vi släppte tillbaka dem i vattnet.


Sedan när ändå var i Lysvik passade vi på att åka till Sunne. Där hade de någon bil/båt/motorer dag typ. Vi såg bland annat gamla bilmotorer, båtar, fyrhjulingar och denna propellern som visas på bilden nere. Ganska dålig bild eftersom den inte syns så mycket men den lät så himla mycket så vi ville inte gå närmare. Pappa har tagit bilden och han är väldigt stolt över den...


Jag och Tilda var även ute och rodde en sväng sista dagen innan vi skulle åka hem. Vädret var väldigt fint men jag blev så himla trött hela tiden eftersom jag fortfarande inte mådde riktigt bra. Väldigt mysigt var det och jag knäppte ganska många fina bilder med min iPhone. Orkade inte ladda upp alla. Veckan i Lysvik bjöd även på fyrhjulingsåk (min syster kör som en galning, seriöst. Jag körde i 20 km/h och hon körde i galna 60 km/h. GALENGALENGALEN), glasscafé, Canastaspelande och mys men det har jag tyvärr inga bilder på.




Fick även detta små-skojjsiga sms av min fina syster. Haha hon är lite knäpp ibland. <3


Nu ska jag fixa iordning allt inför imorgon oh sen ska jag lägga mig i sängen och mysa framför How I met your mother innan jag somnar. Klockan är ställd på 05:50 imorgon, då gör jag min sista arbetsdag i stallet denna sommar. Till helgen vankas ännu mer jobb i slalomstugan. Berättar mer imorgon. Håll även utkik efter min sommar del 2 som kommer imorgon eller på lördag.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar