torsdag 2 augusti 2012

Det var inte igår..

Ni som har varit inne på min blogg och kikat den senaste månaden har nog märkt att det inte har varit någon aktivitet här överhuvudtaget. Jag har nästan inte bloggat alls under juli månad och nu är det redan augusti! Min anledning?

Jag blev väldigt sjuk i en vecka, feber, snuvig, hosta och hade så ont i halsen att jag knappt kunde prata. När jag väl hade blivit av med febern och halsontet (heter det så??) så var jag fortfarande väldigt snuvig och hostig, så jag har mått sådär smådåligt i ungefär tre veckor. Jag gick aldrig till vårdcentralen men jag misstänker starkt att jag hade luftrörskatarr. Förjävligt var det iallafall att vara sjuk, speciellt på sommarlovet. FÖRJÄVLIGT.

Annars så har jag bara inte orkat blogga men nu känner jag äntligen att jag vill börja igen. Det är faktiskt väldigt roligt att blogga och extra roligt är det när man kan sitta en dag och kolla tillbaka på allt roligt som man har gjort och skrivit om. Superkul!

Nu undrar ni såklart vad jag har gjort i sommar? För även om jag har varit sjuk har jag tvingat mig ut på små mysiga äventyr. Berättar om allt i ett annat inlägg. Imorgon är förresten sista arbetsdagen för mig (jag jobbar den här veckan i stallet). LYCKLIG. Kram <3




Mitt fina skrapsår som jag fick när en häst hoppade på mig. JUSTE, så spännande har min sommar varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar