måndag 27 augusti 2012

Nu jäklar!

NU SKA JAG BÖRJA BLOGGA IGEN. LOVAR.

Imorgon ska vi ut till Kilhene med skolan för att ha någon typ av friluftsdag. Jag kan faktiskt inte påstå att jag älskar friluftsdagar (eller något som har med att röra på sig) men jag åker dit ändå och gör så gott jag kan.

Har fortfarande en förkylning/halsont/slemhosta så jag har träningsförbud tills jag blir frisk. Inte för att jag kan påstå att jag tränar särskilt mycket men ändå... Haha.
Idag ordnade vi i MPCMP11b en eftermiddag för vår mentorsklass MP12. Jag tror att de uppskattade det som vi gjorde. Vi bjöd på kycklingsallad och kladdkaka. Körde en tävling som vi kallade för Amazing Karlstad (lite som amazing race) och körde lekar. Min station i Amazing Karlstad skulle ha säckhoppning och jag prövade innan. Det gick så jäkla dåligt, ramlade tre gånger och fick den absolut sämsta tiden på hela dagen. Jag är verkligen inte gjord för att röra på mig.

Några bilder från dagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar