torsdag 20 september 2012

Nu kör vi

Sitter i skolan nu och väntar på att matten som har blivit framskjuten 25 minuter. KUL. Ikväll så ska jag träna, BOX-YA är det som står på schemat. Precis som det låter boxas man lite i par samtidigt som man även kör konditions-och styrkeövningar. Det är jättekul men extremt jobbigt. Man är alltid slut efter träningspasset!

Har varit lite oaktiv på bloggen för att jag inte har orkat blogga helt enkelt. Skolstarten har varit energikrävande då vi har massor fysik och matte. Jag och mina vänner håller även på att starta upp ett UF-företag som heter Smart Fingers UF. Det krävs väldigt mycket av en, men det är faktiskt väldigt kul. Vi ska sälja smartphonevantar. Jag berättar mer senare.

Så om jag inte bloggar innan träningen så syns vi imorgon!
Tänkte som avslutning visa en väldigt fin gitarr bild på mig och ja... gitarren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar