lördag 26 maj 2012

Sommar och sol

Jag njuter faktiskt av vädret. Egentligen är jag väl inte så överförtjust i solen men man får faktiskt vara tacksam ändå. Ska jag vara ärlig är det skönt ute också, jag har faktiskt fått liiiiite färg. Har bränt mig också men det syns inte. Eller ja, skinner svider men det är inte direkt rött. Har iallafall smörjt in mig nu för att förhindra mer rödhet.

Idag ska jag till stan med familjen och bara glida runt. Hehe, nej jag ska köpa present till mors dag fast jag tror nog att jag glider lite ändå. Har världens fetaste träningsverk i benen, rumpan och magen sen jumpan igår så jag har stora problem med att resa mig upp och sätta mig ner.

Nu har jag inget mer att skriva tror jag. ELLER JO, JAG HAR KLÄNNING PÅ MIG IDAG. INTE OFTA DET HÄNDER. Fast det är min absoluta favoritklänning som jag har på mig, den bästa som finns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar