tisdag 22 maj 2012

Som en stor jordgubbe

Har smörjt in mina ben nu, det förtjänar egentligen en liten applåd för det händer så sällan, så nu luktar jag som en stor jordgubbe. Det är nästan så att jag vill äta upp mig själv, så gott luktar jag liksom.
Under några dagar har jag lärt mig detta:

1. När du jobbar och är sjuk så är det lika bra att stanna hemma från jobbet minst två dagar. Var något med lönen eller så.
2. Bara för att man luktar som en stor jordgubbe behöver inte det betyda att man smakar som en.

3. Facebookchatten har fått störningar.

4. En bok kan få en att skratta lika mycket som en rolig film kan.

5. Nationella provet i matte var skitsvårt fastän många sa att det var enkelt. Lögnare.

6. Man kan få feber och tillfriskna under förloppet av några timmar.

7. Tjejer kan helt enkelt inte låta bli att spegla sig. De speglar sig runt 8-10 ggr om dagen i speglar, fönster, mobiler... Ja allt som går att spegla sig i!

8. Mitt minne är dåligt. Antagligen för att jag är förvirrad hela tiden. Skulle skriva något här men glömde bort det..

9. Nu kom jag på det! Folk som snarkar ökar risken att få cancer tydligen. Herregud, snart säger de väl att du får cancer om du går på tå för mycket också.

Hmm, ja. Det var allt vettigt jag har lärt mig tror jag. Nu ska jag sova. Imorgon ska jag ha uppsatsskrivande i franska np. GUD SÅ KUL.

Här ser ni en bild som jag hittade i datan. Vet inte om jag har lagt ut den.
Hittar väldigt många konstiga bilder i datan, ni skulle bara veta.

1 kommentar:

  1. Ellerhur var nationella i matte svårt! Dom tog verkligen med allt som man inte kunde. Haha. Kram på dig!

    SvaraRadera