tisdag 15 maj 2012

Ett tecken från Gud?

Satt i flera timmar i lördags och skrev på min franska bokredovisning. Nu är allt borta, vet inte varför om jag ska vara helt ärlig. Känner bara att jag vill kasta min miniräknare på en krukväxt. ÅHHHH, fnfadDKSKGFSFDKGSDLFGLDLKSDGK.


Mitt madface
Var tvungen att frustrationstrycka lite på tangenterna. Känns inte bättre nu men  man kan ju alltid tänka om.
Men eftersom man inte ska klaga så ska jag kanske se det som ett tecken från gud eller något? Jag kanske inte borde anstränga mig så hårt för franskan, för jag kommer ändå inte ha någon användnig av den. Så kan man också tänka. Nu är det i vilket fall som helst borta och jag har bestämt mig för att imorgon är en bra dag för att skriva franska åt.

Från franska till något som faktiskt är possitivt denna kväll. Mitt hår är fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar