måndag 14 maj 2012

Det var längesedan nu!

En vecka sen tror jag? Det har varit skönt att inte blogga, jävligt skönt faktiskt. Fast jag tycker ändå att det är kul (sen så är ju bloggen mitt nyårslöfte, kan inte bryta det). Några gånger under veckan har jag allt velat skriva lite men hindrat mig själv.

Så, en vecka har gått och det har hänt väldigt mycket, jag har:

- Spillt ut en tallrik med spagetti och köttfärsås på mattan
- Ramlat i trappen på musikskolan, skrapat upp knät och gjort sönder mina favoritjeans
- Gjort 2 nationella prov
- Varit hos tandläkaren där jag fick höra att jag hade perfekta tänder. (Eller ja nästan...)
- Lyssnat sjukt mycket på My Chemical Romance
- Sprungit Vårruset i spöregn
- Varit på en kurs som heter: Ung i styrelsen
- Ridit finaste Bensun och i samband med det fått en liten panikattack.
- Skrattat
- Sovit hos Jonna
- Pluggat franska

Det är allt som jag kommer på, en ganska okej vecka! Den som kommer nu blir nog minst lika trevlig, ska uppdaterna mer nu.
KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar