måndag 21 maj 2012

Så... Hej!

Har helt glömt bort bloggen. Sen har jag inte orkat heller. Det har varit en väldigt bra långhelg. Igår eftermiddag/kväll fick jag tyvärr feber så jag sov i stort sett ända sen 17.00 igår. Nu har jag ingen feber längre men jag känner mig lite hängig, så jag är hemma idag. Har pluggat matte i någon timme nu, det är ju nationella imorgon. Tre stycken härliga matteprov (märk ironin).

Här har vi ett exempel från exempelprovet i nationella.
MAN BARA OKEJ?!?!?!?!
Visst matte kan vara användbart osv, men detta. Jag ser ingen nytta med att kunna räkna detta? Skolverket, vill ni vädligt gärna veta det så kan ni väl sitte och räkna ut det själv.
MORR.

Nu ska jag plugga lite till matte, sen ska jag gå ut litegranna tror jag. Byeee :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar