torsdag 8 november 2012

Fysikproblem

Som ni kanske vet har jag en fysiklabbrapport som ska vara inlämnad imorgon. Jag ligger "i fas", alltså jag behöver inte sitta och ha panik över att jag inte ska hinna färdigt imorgon. MEN, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva på diskussionen. Jag har inget mer att skriva men jag vet ändå att det finns mer att diskutera. Känns väl lite sådär om jag ska vara ärlig. Tänker faktiskt sitta kvar i skolan efter att jag har slutat imorgon och ta hjälp av mina vänner. Hoppas på ett C!


Annars så har väl denna dagen varit relativt tråkigt. Kan faktiskt inte komma på något som var sådär riktigt roligt. En deppdag med andra ord. Nu jag och pappa snart laga mat, makaroner och bacon. Har faktiskt aldrig blandat dem två med varandra förut. Hoppas iallafall att det bli gott, för jag dör snart av hunger. KRAAAAM!

Hade förresten den här bilden på min dator. har absolut ingen aning varför jag hade den spara. WHOOOOT liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar