fredag 23 november 2012

Deathly hallows - iPhone case

Jag skojar inte när jag säger att detta är prioritet ett på önskelista inför jul. Det är så himla fint och så himla "jag". Harry Potter-nörd ända in i själen. (För er som inte vet vad det är så är det tecknet för dödsrelikerna.)

















Idag har jag skrivit två gamla nationella prov i engelska, ridit och kollat på "Chuck". Jag hittade massor med avsnitt på en live-stream sida och jag är så glad över det. Har redan kollat på fem avsnitt idag och tänker spendera resten av kvällen framför datorn med chips och cola. En skön fredags kväll med andra ord. Imorgon ska jag och Jonna till IKEA och hjälpa till på Rädda Barnens (och IKEAs) mjukdjurskampanj. Det ska bli väldigt skojjigt. Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar