onsdag 28 november 2012

År gör skillnad

Jag vet verkligen inte varför jag gör detta som jag gör nu. Jag skäms nästan över en del bilder men jag tänkte väl att det kunde vara kul för er att se hur jag har förändrats under åren. Har letat igenom min gamla bilddagbok och även facebook för gamla bilder. Nu pratar om vi av bilder som var för kanske bara fem år sen. Har ni lust att se ännu tidigare bilder för ni väl komma hem till mig och leta igenom mitt hus efter alla gamla foton.

Detta var den tidigaste bilden jag hittade, från 2007 kanske. Kommer ihåg att jag tyckte jag var astuff eftersom jag hade gjort svarta slingor i håret. Haha. Tyckte säkert jag gjorde värsta coola minen på bilden också, idag tycker jag väl inte samma sak..

















Den här bilderna är ifrån min emo-period. Den höll väl mest på  i åttan. Jag tyckte även att jag var ascool då med eftersom jag vågade gå min egen väg och se ut som jag ville. Det hade jag ju rätt i men det är ingen vacker syn...



















Sedan började jag väl klä mig lite mer "normalt".


Tröttnade på det svarta håret. Ville inte vara "emo" mer. Gjorde blonda slingor tills det var relativt blont.


Tröttnade på långt hår och färgade det brunt. Ett och ett halvt år sedan, ca.




Och finally, såhär ser jag ut idag. Personligen så tycker jag att jag ser mycket bättre ut nu är för många år sen. Men struntsamma, jag är ju fortfarande lika awesome. KRAM.

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar