tisdag 5 juni 2012

On the run

Hann knappt komma hem innan det är dags att resa igen! Imorgon åker jag till Göteborg över dagen för att gå på Liseberg med en del av min klass. Kommer bli superroligt eftersom jag älskar att åka karuseller. Åker allting förutom höjdskräcken och sånt, blir ju illamående bara jag tänker på dem... 09:26 lämnar tåget Kil imorgon och det anländer i Kil 21:44 så jag kommer antagligen inte blogga någonting på Nationaldagen som är imorgon (även mammas födelsedag) (Jävlar jag har inte slått in hennes present) (Får göra det nu eller imorgon när jag vaknar).

Resten av veckan är full av planer, på torsdag ska jag och Jonna sova hos en klasskompis, på fredag skulle vi haft jumpa egentligen men den är flyttade til tisdag så då är vi lediga, på lördag ska jag kolla på Gladiatorerna med moster, Tilda och mina kusiner. På söndag tänker jag bara chilla gärnet och vet ni? Efter söndag är det bara en vecka kvar i skolan, SÅ JÄKLA SKÖNT!!! :D

Nu ska jag sova annars kommer jag att vara trött imorgon på tåget. Kram på er <3

Bjuder på lite egobilder, så ni har något att titta på... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar