lördag 23 juni 2012

FÖLJ MIG DÅ

Ända sen jag skaffade den där iPhonen har datan nästan varit oanvändbar, förutom i skolan då. Nu när jag har sommarlov ligger datan mest i en hylla och samlar damm. Hade näsan glömt bort hur man skriver på tangentbordet, det går sjutk långsamt för mig nu.

Tänkte iallafall åka till stranden idag och chilla gärnet. Men nej... GRÅ HIMMEL. Jaja, jag ska isolera mig inomhus nu och leka med min iPhone. Ska försöka få tag på Jonna och se om hon vill gå en liten promenad också. Nu vet ni det!

Eftersom jag inte alltid är så aktiv här kan ni ju följa mig på olika ställen, ni kan även spela spel med mig:

Twitter: ninjaelin
Instagram: elin_johansson7
Rumble: ninjaelin
Frågefeud: ninjaelin

Jag är grymt bra på Rumble. Bara en liten varning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar