lördag 16 juni 2012

Bra kväll

Snurrigt, studsigt, kubb, musik och skräckfilm. Några ord som beskriver kvällen väldigt bra! Träffade några gamla klasskompisar som jag verkligen har saknat och vi hade det toppen :D

Vi så som sagt på skräckfilm: The Woman in Black. Daniel Radecliff som spelar Harry Potter är huvudpersonen och filmen var faktiskt helt okej. Ganska läskig var den också (även om jag råkade sova bort filmen ett tag). Efteråt var jag rädd och skulle då cykla hem i mörkret. Tror att jag cyklade 100 km/h när jag och Anna skildes åt. Såg även en svart katt på vägen hem och trodde att den skulle förvandlas till en varulv. Då blev jag jätterädd men sen så kom jag på att katter inte blir varulvar.

Nu ska jag sova men jag bjuder på lite bilder från dagen som har gått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar