torsdag 7 mars 2013

Fysikprov, check!

Jag har nyss gjort mitt sista prov i fysik 1. Det var faktiskt inte så svårt och jag gjorde klart det på lite mer än en timme. Gick nästan först därifrån, fast det gör jag nästan på alla prov. Jag vet inte varför men jag räknar så fruktansvärt fort när jag gör mina prov så jag är oftast klar bland de första. Nu håller jag tummarna och hoppas att det gick bra.

Nu måste jag däremot ta tag i alla andra grejer som jag har skjutit upp. Jag måste skriva en uppgift om globaliseringen som ska vara inne imorgon (har inte börjat än, bra jobbat Elin), lämna in mina sommarjobbsansökningar (jag vet att jag är lite sen men jaja), börja ta tag i träningen igen, städa mitt rum, boka Barcelona-resan och sen så finns det säkert en miljon anda saker som jag ska göra.

Angående Barcelona-resan ska jag och mina brudar gå till Resia idag och få hjälp. Detta kommer bli asbra, jag skriver mer sen. Ha det bra.
                 
                           En bild på en get för att getter är söta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar