söndag 3 mars 2013

Allt händer i slalomsugan



Jag har inte hört av mig på några dagar nu men det är bra med mig. Eller ja iallafall om man bortser från att jag har jätteont in min rumpa och höft efter att jag ramlade extremt hårt i slalombacken idag.

Jag har jobbat i slalombacken sen i onsdags och det har varit fem mycket bra dagar, detta har hänt:

- Jag har åkt skidor och jag vågar äntligen åka fortare utan att skrika.
- Jonna och jag har klarat av en rush samtidigt som det var kaffe utspillt överallt.
- Spela kort
- Vunnit över Jonna väldigt många gånger när vi spelade kort (händer typ aldrig)
- Jonna ramlade av stolen och jag skrattade så jag grät
- Moppat golv samt blivit ovän med moppen som inte vill samarbeta.
- Sett väldigt många personer ramla inne i kafeterian, minst 10 stycken. Lovar.
- Pluggat fysik
- Blivit uppringd av Jörgen Jönsson. YES DET HÄNDE FAKTISKT

Nu ska jag kolla på Grimm och sen sova. På måndag är det skola och på tisdag bär det av mot Branäs med klassen. Kramis.

                                     Sådär fort körde Jag. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar