måndag 11 februari 2013

HAPPINESS

Idag har jag varit väldigt glad faktiskt, jag vet inte riktigt varför. Förra veckan var faktiskt riktigt dålig, jag var sur och grinig och hade inte som helst lust att gå till skolan. Allt gick dåligt i skolan och jag kände mig bara allmänt bläää. Jag hoppas däremot att denna veckan fortsätter som den började - bra.

Jag prövade träningsformen Pump idag. Det var jobbigt men väldigt kul faktiskt. Så synd att jag inte kan fortsätta då det är på måndagar och fredagar, dagar som jag nästan alltid rider eller spelar fiol på. Imorgon kommer jag däremot ha en träningsvärk deluxe i armar, ben och rumpa...

Imorgon har jag APL-presentation och bra som jag är har jag tappat bort mina stödord. Får väl helt enkelt improvisera då, det blir säkert jättebra. Har ju en bra vecka! :D Nu ska jag se på Dexter (det är jättebra).

HEJDÅ MINA FINA!
                                         Gammal bild från goda tider med syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar