lördag 9 februari 2013

Feber och rött hår

Hej mina fina, jag är världens bästa bloggare som uppdaterar flera gånger varje dag *host*!

Haha inte alls ironisk nej. Igår kväll började jag må väldigt dåligt, jag frös samtidigt som det kändes som om jag var en miljon grader varm. Jag gick därför och la mig 21:50 och somnade ganska fort. Kroppen värkte och jag vaknade från och till hela natten med värkande kropp och svettig. Feber.. När jag vaknade imorse kändes allt mycket bättre, kroppen värkte inte alls och jag hade bara lite lätt ont i huvudet. Bra jobbat kroppen, guldstjärna till dig haha.

Så idag har jag pluggat lite, om det är någon som är expert på endogena och exogena processer så får ni gärna höra av er. Har nämligen en inlämningsuppgift i geografin angående det som ska vara klart på tisdag och jag har kört fast lite. Kanske för att jag egentligen inte bryr mig om det... Sedan runt 13.00 kom Jonna hit och jag färgade hennes hår blondare och hon färgade min utväxt så nu är håret rött igen. Superbraaaaaaaaaaaaa!

Ikväll ska jag väl kolla på melodifestivalen och äta chips med dipp, blir nog bra. Hoppas er lördag har varit bra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar