torsdag 25 april 2013

Totally not hipster

Det har hänt mycket sen jag bloggade senast. Jag har äntligen fått nya glasögon (jag såg jättedåligt i mina gamla). Jag ser hipster ut i dem men det är jag inte. Inte för att det är fel med det men men.

Nu har slutspurten i skolan börjat. Det pratas om nationella prov som snart börjar, de andra proven som man ska göra innan avslutningen och de inlämningsuppgifter som ska lämnas in. Jag känner mig lugn än så länge så vi får se hur länge det håller i sig. Det är bara att hålla ut för om 43 dagar åker jag och mina fina till Barcelona! Det ska bli sååå himla kul!

Nu ska jag plugga lite samhällskunskap (som förövrigt är dö-tråkigt) och engelska. Bjuder på en bild i mina hipsterglasögon. Har även klippt rak lugg. NU VET NI DET!!!


JAG ÄR SÅ FIN <3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar